pátek 11. března 2016

Superdort aneb želé v akci

Gumové bonbony...jak jen se k tomu správně vyjádřit..ehmmm..asi lehčí závislost to dobře vystihne. ~ Haribo medvídci jsou ale #thebest ~ Tentokrát můj švagr velice překvapil ~ tímto mu ještě jednou z celého srdce děkuji ~ a na náš den milé slečny, dívky, paní a dámy jsem on něj dostala super želé dortík. :) No fakt, nekecám. Mám ho tu vystavený, mlsně pokukuju, přibližuju se a neeee, řekla jsem si, že dokud se tu s vámi o něj nepodělím, tak zůstane celý. ~ upřímně, to že je ještě nedotknutý je spíš tím, že je mi zle, takže nemám chuť vůbec na nic :( ~

Pokud tedy sháníte originální dárek ať už dětem ~ bonbonu je tam opravdu dost, na dětskou párty ideální ~ nebo takovým nadšencům designu a nevšednosti jako jsem já, tak neváhejte, stopro potěší a nadchne.

Název je BEARS&FRIENDS, osobně je najdete v Centru Černý Most nebo Atrium Flora.
Nebo z pohodlí domova: http://bears-shop.cz

Keep calm weekend is coming, jupíí :)

Vaše BYLYLU










SHARE:

1 komentář

Unknown řekl(a)...

Se stavim kdyz ho nechces jo? 😘

© byLylu. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig