středa 30. března 2016

Ledovec aneb Velikonoce na sněhu

Ráda bych začala omluvou za mou absenci tady, výmluva je prostá, po dobu mé týdenní nemocenské se, věřte nebo ne, nic zajímavého neudálo a přes velikonoční svátky jsem po 2 letech zase zkoušela sjet kopec na dvou prknech v Rakousku. :) ~ zvolili jsme raději ledovec, aby jsme se nemuseli vymlouvat na nelyžování kvůli nedostatku sněhu ~
Ano, i pouze 2 roky jsou znát, hlavně ty večery, které jsem trávila v poloze na zádech s radostí, že vůbec žiju :) ~ no musim se přiznat, že svůj podíl na tom měly i 3chodové večeře typu opravdu dostaneš za co si zaplatíš, tzn. hromady:) ~

Na této 5 denní sportovnožrací dovolené ~ především žrací :) ~ jsme byli bez našeho malého miláčka, který hlídal barák a k tomu ještě babičku s dědou. ~ je to šikula ~ Příjemnou společnost nám dělal můj švagr aneb jednovaječné dvojče mého muže a jeho skvělá žena. :)

Na hotel jsme měli požadavky jako jsou alespoň snídaně a welness na místě, ale vše převálcoval nádherný výhled jednoho apartmánu, kde místo restaurace byla vlastní kuchyňka a místo welness krásná koupelna. Ten pohled na město, jezero a hory byl prostě boží, k nezaplacení.

Snídaně a večeře se tedy odehrávaly asi v 1km vzdáleném městečku Zell am See a naše lyžařské aktivity střídavě ve středisku Kaprun a Zell am See. První den jsme měli ježdění se sněžením, ale ty další 2 azurové vše vynahradily. :)
O nejlepší kousek se asi postaral můj muž, když nám CHTĚL přinést pití na terasu, přežil celkem dlouhou cestu, vyhýbání lidem, asi 3 schody, tak asi půl metru před naším stolem mu uklouzly lyžáky a šel k zemi. Nevím jak to udělal, ale skoro vše záchránil, jen půlka mého Aperolu byla na táce. ~ takže ta fotka níže není spešl drink, jen taková úprava :) ~ jo a všichni kdo tam seděli mu pak tleskali, když s úsměvem ukázal, že přežil. :) ~ jen mu ruply záda, ale co by pro pití neudělal :) ~

Poslední večer před odjezdem jsme strávili v Tauren Spa Kaprun v saunovém a vodním světě.  Já, jakožto milovník vody a saun ani nemusím popisovat, jak mi tam bylo. :) Zvládla jsem bylinnou, solnou, finskou a medovou saunu a venkovní vyhřívané bazény patří také k mým oblíbeným. Pokud se budete pohybovat někde v okolí, určitě vyzkoušejte. Za mě 11 z 10. :)

http://www.tauernspakaprun.com/cs

Maxík se měl po dobu naší nepřítomnosti taky parádně, pekl s babičkou beránka a mazance a také byl poprvé koledovat. :) Díky jeho kořisti jsem po příjezdu udělala vajíčkový salát, paráda :)

Jediná negativní záležitost po příjezdu byla váha, která ukazovala trošku něco jinýho než byla má představa. Takový to když jedete sportovat a přijedete ještě těžší. ~ jasně, že to budou ty narostlý svaly, co jinýho :) ~

Tak a teď nějaká ta obrazová dokumentace naší cesty. Bavte se. 

A jak jste prožili Velikonoce vy? :) 

Vaše BYLYLU






























SHARE:

Žádné komentáře

© byLylu. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig