pátek 17. června 2016

Monami Hair Studio aneb jen růžová to může být


Asi jako většina dámského pohlaví, i já chci mít na své hlavě to, co mít nemůžu, mám to, co mít nechci, nechci mít to, co mám a nebudu mít to, co chci. Klasika našeho uvažování. No jak bych to jen popsala, vlasů mám málo, chtěla bych víc, mám je jemné, chtěla bych hustší, mám rovné, líbí se mi vlnité, mám světlé, chci tmavé, když budu mít tmavé budu chtít světlé. Dostávám se tedy konečně k tématu. Skončila jsem tedy na půl, světlá s tmavou ala ombre a je klid. Samozřejmě jakožto dobře známo slovy mého muže a švagra: Ženské štěstí je prvek s nejkratším poločasem rozpadu, zase, již brzy, přišla touha po změně. A je to tu dámy a pánové, na řadu přichází růžová. :) 

A kdo jiný mi plní má přání ~ spíš výmysly ~, dělá mě krásnější ~ aspoň u ní si tak vždy připadám ~ než milá, krásná, úspěšná, profesionální workoholička , má kamarádka a majitelka kadeřnictví Monami Hair Studio ~ za což jí nesmírně obdivuji ~ Monika Minaříková.

Její studio se nachází v centru Prahy Karlín a je vytvořeno s pomocí KamaRumaH architects a je jedním slovem noblesní!!! Prostě balzám pro oči. Najdete zde 5 kadeřnických křesel a manikérský salon. Tým lidí je tam skvělý. Dokonce trpěli i mé miminko, když bylo ještě malé a moc se nehýbalo, teď už bych  musela platit škody po destrukci, takže radši hlídá barák a babičku. Po příchodu dostanete na výběr od espressa přes džusy a limči po Radlery, kabelku si odložíte na chytře udělaný věšák vedle křesla a necháte se opečovávat. Přichází konzultace vašich výmyslů a přání s názorem profesionálů, což vás přivede zpět do reality a stejně to nakonec necháte na nich, nebo aspoň já. Monča pracuje se značkou Cotril, řadící se mezi absolutní špičku ve vlasové kosmetice. ~ výsledek mluví za vše ~ A jde se na to. Při čekaní můžete využít knihy, časopisy nebo i zrcadlo postačí. ~ já , jakožto maminka se zajištěným hlídáním si chci užít svou chvilku naplno, takže tam usínám ~ A pozor, teď přichází TA chvíle, kdy se odchází do relaxační zóny. Tam se dějí rituály mytí vlasů a masírování hlavy za poslechu příjemné hudby. ~ to je přesně to, na co se těším nejvíc, barva totiž vyjde skvělě vždy ~ Při odchodu si můžete pořídit nějakou tu kvalitní péči o vlásky, nejen vaše ale i pro drahou polovičku či mimčo. ~ když už, tak už, přijdete domu nejen krásná, pokud si teda všimne, ale i s dárečkem, spokojenost se dostaví a vy budete za hvězdu dne, co víc si přát :) ~

Při poslední návštěvě jsem Monče vysvětlila mou touhu po něčem jiném a růžovém. Podpořila mě a šly jsme na to. Po shlédnutí barvy v misce jsem se celkem zapotila, ale přece necouvnu. Udělala to jemně a svěže jako vždy. Naprostá spokojenost a na hlavě zase něco jiného.

Jako velké plus dávám parkování před salonem a okolí, kde nejsou jako jedny z mála v centru Prahy, modré. A těm výborným kavárnám a restauracím co jsou v blízkosti. ~ no kdo by pak nechtěl jít někam ukázat své nové já ~

No a jak jsem již zmiňovala s tím ženským štěstím, už zase chci světlou, takže Moni, voláám Ti. :)
Mé doporučení 10* z  5* :)

Posílám info, foto, web, kde se dozvíte vše potřebné.


See ya there!

Vaše BYLYLU























SHARE:

1 komentář

Unknown řekl(a)...

Zlato, ale takhle jsi to ty a ne panenka s umelejma vlasama do pulky zad :-* vis jaky je v tom v lete teplo? Hrozny :-)

© byLylu. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig