sobota 13. února 2016

Valentýn aneb Applíčko lásky

Valentýn......to je ale sváteček. Akorát další den na mou hlavu abych pro svého miláčka vymyslela něco nevšedního. Rok od roku je to horší, co horší, spíš nemožné. Jakoby těch svátků, narozenin, výročí, Vánoc nebylo dost. Ještě se tu vyskytne tenhle "den lásky", copak nestačí, že se milujem, ještě si to musíme nějak potvrzovat? ~ tedy on ať si klidně potvrzuje, to je jasné, ale já, bytost takřka dokonalá? ~ Budete určitě souhlasit, že by tenhle svátek měli mít v režii pouze muži, naši věční gentlemani, že :) ~ to už by tolik nevadilo,ne? :) ~

Dobře přestanu snít a je čas vám představit můj letošní důkaz lásky. ~ letos se to obzvlášť povedlo ~ Navíc třeba ještě někoho inspiruju, tedy toho kdo ještě nic nemá ~ a nebojte se, nejsem zas tak pilná, jen letos ten den "<3" vyšel tak nešťastně na neděli a to bych to nahánění dárku za 5 minut 12 fakt dost těžko zvládala s drahou 1/2 v zádech :) ~

My jsme taková applí rodinka, je to naše srdcovka, tudíž co lepšího na srdíčkový den než srdcová záležitost. Věřte nebo ne, Jablkoň letos konečně udělal speciální valentýnskou limitovanou edici. ~ přesně pro takový Applefily jako jsme my ~ Jelikož můj miláček potřebuje nový notebook, o kterém zcela nezištně a nenápadně mluví už podezřele často, ~ denně celé dvě hodiny před spaním ~ byla to jasná volba.

Co myslíte, bude z něj na větvi? Alias, kdyby v pondělí nebyl na byLylu další příspěvek tak jsem na tý větvi, ale skutečný, nejspíš já a potřebuju sundat :)




Nenechte se mást ;),  zavřete oči........otvírám........tadáááááá





Asi mě zabije :)

Tak a jak se líbí vám? Pospěstě, mají už jen pár kusů :) Myslím, že jsem splnila všechny očekávání a teď už jen počkat na reakci a uchovat ho od přístupu k interneu do zítřejšího dne. ~ to bude asi nejtěžší, ale musela jsem se podělit :) ~

Závěrem oficiálně povyšuji svou úchylku schovávání krabiček na jednoznačnou přednost :) ~ dobře, jen některých ......... papírový tašky se nepočítaj, na tom ještě zamakám :)

Nějaká inspirace od vás?

Přeji hezkého Valentýna.
Vaše BYLYLU






SHARE:

7 komentářů

Unknown řekl(a)...

Hihi, to nas napadlo stejne 😉

byLylu řekl(a)...

Víš, že mě to ani nepřekvpuje? ;)))

Unknown řekl(a)...

Hledám větev, bude mi třeba :-P

Tynka_125 řekl(a)...

Tak to jsem ještě neviděla. Já bych měla z takového jablíčka velkou radost :-) . Přítel mě letos ale také hodně překvapil. Zaplatil si totiž rozvoz květin . S kyticí jsem počítala, ale že mi je nechá poslat, tak to jsem opravdu nečekala :-) .

sunkyrad řekl(a)...

Náhodou toto je podle mě velice pěkný dárek. Super nápad. Já už taky pomalu vymýšlím čím letos obdaruji manželku. Přemýšlel jsem spíš nad nějakým společným výletem nebo něco takového. Díval jsem se, že se teď hodně nabízí různé romantické pobyty a tak. Myslím si, že to bude sázka na jistotu. :)

janavlac řekl(a)...

Nějaký pěkný romantický pobyt je podle mě super dárek na Valentýna. Taky to většinou s manželem takto řešíme. Určitě je lepší nějaký pobyt nebo zážitek, než nějaká věc. :) Super dárek na Valentýna jsou ale podle mě třeba i tantra masáže. To je taky něco, co si užijí oba. Mluvím z vlastní zkušenosti. :)

Tom Veselý řekl(a)...

No, mě žena tohoto Valentýna docela překvapila. Měli jsme totiž začátkem roku trochu problémy v posteli. Chyba byla hlavně na mé straně, hlavně v mém výkonu, který už prostě nebyl takový jako dřív. Tak mi na to koupila kamagru. Můžu vám říct, že ta kamagra je fakt super věc. Dost možná nám to i zachránilo vztah.

© byLylu. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig