pondělí 19. listopadu 2018

BERLITZ PRAHA ANEB ANGLIČTINA HROU ~ L ~




ANGLIČTINA A DĚTI....v téhle ambiciózní uhoněné době by každý rodič, nebo aspoň většina ~ chtěl aby jeho dítě, krom dobrého vychování a vzdělání, také umělo nejlépe "od narození" anglicky.
A já to chápu, tento jazyk je všude, naše možnosti cestování jsou skvělé a při znalosti jednoho a více jazyků máme hned více příležitostí na lepší placenou práci, tudíž spokojenější život a spokojené rodiče, že jejich dítě něco dokázalo.  Dost často slýchávám dva názory, jedni tvrdí čím dříve se dítě bude učit cizí jazyk, tím lépe, protože se rychleji naučí. A Ti druzí říkají, je potřeba aby se dítě nejdříve naučilo perfektně svůj rodný jazyk a až pak se učit jiný. Upřímně, líbí se mi obě tvrzení a teď si vybrat.

Každopádně dle svých zkušeností už teď vím, že malé děti, mluvíme o věku kdy začínají mluvit, se opravdu dokážou učit cizí jazyk kosmickou rychlostí. Můj syn ve dvou letech si párkrát pustil na Youtube song ABC a pak mi tu vystřih Anglicky abecedu bez chyby, že jsem jen valila oči, to samé s čísly. Já mu to pak opakovala v čeština takže hodně rychle uměl obojí. Má sestřenice si vzala Američana, mají 4 malé děti a je úžasné vidět jak dokážou pochytit oba jazyky naráz. Neskutečné jak 3 letá Illi přišla a na mamku plynule česky jen se objevil táta a úplně přepla na Angličtinu s přízvukem rodilého mluvčího, což bylo dost k naštvání při představě mého doposud pomalu 20 letého Anglického vzdělávání a nikdy nebudu na úrovni tohoto 3 letého dítěte. No nic. Proto jsem se rozhodla, že své děti v jazycích  podpořím jak jen to půjde.

Dostala jsem možnost docházet na Anglické hodiny pro děti s rodilým mluvčím každou středu do Centra Chodov od vzdělávacího centra BERLITZ ~ www.berlitzpraha.cz ~. Je to úplně nahoře ve Family zóně, tam jak je mraky jídla a záchody, hned vedle je dlouhá chodba se stolečky, židlemi a hračkami pro děti. Hodiny jsou rozdělené dle věku, my jsme ve skupince pro ty nejmenší, což je od 14:00-14:45. Učitel je úžasný, dokáže děti rozesmát a vlastně si tam jdou malovat, zpívat a skákat, takže za mě učení formou hry je super a jeho AJ podvědomě vnímají a opakují. Dokáže je přesvědčit, když se jim zrovna nechce a ví přesně co je zajímá. Například na Maxe mluví jako že je Super Mario, takže ten je v sedmém nebi. :) Tyto hodiny jsou pro všechny ZDARMA!!! ~ což je až neuvěřitelné, protože hodiny AJ s rodilým mluvčím jsou za nemalé peníze ~ stačí se jen zaregistrovat do Centra Chodov zde: www.centrumchodov.cz a je to! Můžete vesele chodit a nenuceně děti vzdělávat aniž by někde seděly v učebně a nudily se. A pokud máte s sebou mimčo jako já, tak není problém ho tam mít také, jak můžete vidět na fotkách Izi si to dost užívá. :)

Zkuste a uvidíte, takže se potkáme každou středu v Centru Chodov. :)
Co si myslíte o vzdělávání dětí v AJ vy???

Těšíme se na vás.

Hezký den.

Vaše BYLYLU












SHARE:

Žádné komentáře

© byLylu. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig