čtvrtek 12. května 2016

Snídaně šampiónů aneb rychle, levně a hlavně zdravě

Ahoj holky, tak mě tu zase máte, měla jsem teď tak trochu off-line-blog. Čerpala jsem inspirace, chytala múzy a tak nějak všechno. ~ určitě to nebylo tím, že krásné jaro mi bere energy a já každý večer po uložení svého andílka vypadám jak zombie, můj muž vám to ale nepotvrdí, ten totiž většinou usne ještě dřív:) ~ Jinak jsme ale akční rodinka, nebo tak možná jen vypadáme, nebo se o to jen snažíme, no nevím. :)

Ten kdo mě zná, tak ví, že jsem loni držela dietu a ztratila se o 11 kg. ~ krásný to pocit, dobře, řeknu to, můj muž o 13 kg, ach jo, vyhrál ~ ~ První dieta v životě, kde jsem fakt dodržovala dle návodu a odepřela si vše milované. ~ byl to otřes, hrůza, bezmoc, šílenství, ale jinak to šlo celkem dobře :) ~ Samozřejmě začátek, jako u všeho, byl nejhorší, ale postupem času jsem se cítila lépe a lépe a hrdě a hrdě. Když skoro každý den vidíte ten rozdíl, ty nižší čísla, který vám ukazuje ta hnusná, ženami nenáviděná věc, máte pak větší chuť pokračovat. 
Má velká motivace byla svatba, jelikož při zkoušce šatů jsem si řekla, že takhle oteklá já, jakožto vysněná princezna v bílém, fakt v mých snech nevypadala. Každá nevěsta je krásná ať už je silnější nebo Miss, každopádně já od sebe měla nějaké nároky a tak jsem si je splnila.

Tak a teď konečně k tématu. Hodím vám sem jeden receptík z mé dietky, velice jednoduchý a účinný. ~ jak to tak bývá, pár kil se mi zase vrátilo, takže je čas začít makat a trochu se tukově omezit, ať to mé tělo v létě nějak vypadá ~ 
Jdem na to. Jsou zde pouze 2 hlavní ingredience, bílý jogurt a ovesné otruby. ~ ooooo jak jednoduché ~ Ovesné otruby kupuji v DM nebo ve zdravé výživě jako je Country Life atd, bílý jogurt je bílý jogurt, takže všude, já kupuji Selský či Holandia. 
Proč ovesné otruby? Tak tato celkem podceňovaná, možná spíš i pro někoho neznámá, ingredience je velkou přidanou hodnotou jak ve fázi hubnutí, tak ve zdravém životním stylu. ~ kdo by to byl řekl, ale jelikož je IN žít zdravě, tak tedy otruby forever ~ Mají v sobě hodně proteinu, rozpustné vlákniny, ve styku s vodou v žaludku 20x zvětší svůj objem, takže jste doslova přesyceni a zlepšují činnost střev, tudíž dobře trávíte, tudíž chodíte častěji na záchod, tudíž hubnete. :) jak prosté...

Taky musíte dodržovat určité množství, znáte to občas něčeho méně je více, takže na jeden jogurt si dejte 2 polévkové lžíce denně ovesných otrub, ne víc.
Já si tam přidávám skořici ~ další taková dobrá pomocnice, která nejen krásně voní a chutná ale aby toho nebylo málo, taky podporuje trávení ~ trošku medu, jen tak na chuť, a pak si tam dávám buď sušené nebo čerstvé ovoce. ~ ovoce aneb full of cukrů by se úplně nemělo, ale co, je to ráno a bez toho se to stejně nedá, tak psssst ~ a třeba taková zdravá Chia semínka taky nejsou k zahození. :) Samozřejmě to je jen dílek z toho jak fungovat abyste hubli, ale ostatní zase třeba příště.

Přikládám foto pro inspiraci ~ měla jsem z toho fakt radost si to takhle nazdobit, kor když jsem to dokázala s Maxem v zádech, ale přiznejme si to a řekněme na rovinu, co bychom pro fotku neudělali, je to sice hezké, ale asi byste to nechtěli vidět pár vteřin po zamíchání :) ~

Tak jo, zkuste, ochutnejte, vydržte a příjemné hubnutí přeji, ať už do plavek, pro svou polovičku nebo jen prostě pro sebe, whatever, je nutnost mít motivaci :) 

Když budete chtít vědět víc, jsem tuuu.

Vaše BYLYLU




















SHARE:

Žádné komentáře

© byLylu. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig