středa 10. února 2016

Únor je tu, aneb včasná výměna dálniční známky s ubrousky na zadek

Holky, kdo jste ještě nestihl, zapomněl, neudělal, je tu únor a ten kdo jezdí po dálnici, je potřeba vyměnit známku, nebo alespoň sloupnout tu starou (i za to pokutujou).
A jak jinak než další první příběh jedné na půl blondýny. :)

Píše se 7.2.2015 taková normální příjemná neděle a my vyrážíme na výlet. Rozhodujeme se které vezmeme auto, ale jelikož jsme moc líní přendavat sedačku, tak je jasné že vyhrálo to moje.

Ráda bych podotkla, že mám velice pozorného muže, který mi tuto již zmiňovanou známku koupil už v půlce ledna, abych měla dost času na výměnu ~ to přece není jen tak ~

Vyrážíme a těsně před vjezdem na dálnici se stalo něco doslova neočekávaného, můj muž zjistil, že i ten měsíc byl prostě moc krátký čas na to abych tu výměnu provedla, takže se právem naštval, ale už bylo pozdě se otáčet nebo někam sjet. Takový ten pocit když víte, že jste za totální blbku nesnášim. ~ naštěstí se to nestává jinak skoro vůbec, samozřejmě ~

Vše jsme ale zvládli bez pokuty a zpět jsme jeli po okrskách, takže 2x tak dlouho a Maxík už byl dost nervní. Co Vám budu povídat, ještě párkrát jsem to zaslechla :) No tak jsem se zase jednou poučila, tak raději připomínám :) když už Vám tu známku koupí, tak ať jí rovnou i nalepí, stejně to nakonec udělá :)

A teď k tipu na odstraňování staré dálniční známky, taky to nesnášíte dělat? ~ možná proto jsem to neudělala :) ~
Geniální odstraňovač lepidla ze staré známky jsou.........chvilka napětí........dobře už to řekni........čistící ubrousky na mimča :) jak jednoduché, prosté a funkční.

Určitě vyzkoušejte, maminky jistě mají tyto ubrousky pořád při ruce a vy kteří ještě děti nemáte, vřele doporučuji si nějaký ten balíček ubrousků pořád udržovat v autě, protože to je zázračná věc, která odstraní snad úplně všechno. :)

P.S ještě k té známce, ač nerada, musím říct, že ta letošní je obzvláště ošklivá. ~ tedy na mou obranu je úplně jasné, že jsem jí nemohla nalepit a tím si hyzdit 4kolého miláčka, že? :) ~

Přeji krásný večer ať už děláte cokoli :)

Vaše BYLYLU




SHARE:

2 komentáře

Unknown řekl(a)...

Souhlasim, letos je dalnicni znamka fakt oskliva. U nas J neponechal nic nahode a na moje auto ji koupil i nalepil radsi sam 😄

byLylu řekl(a)...

Tomu říkám přístup, dobře on :)

© byLylu. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig