úterý 9. února 2016

Here I go No.1... aneb něco hodně málo o mé maličkosti

Narodila jsem se ve středu Středočeského kraje a bylo to v neděli. Někde jsem slyšela , že nedělní děti mají v životě štěstí.  ~ můžu potvrdit, teď opravdu prožívám :) ~ A kdy? Bylo to v roce 1900,  a dál? Dobře, dám malou nápovědu, jsou to dvě stejná čísla a mé oblíbené je 8 :) A čas? To už snad ani psát nemusím.

A teď pár věcí v bodech ať Vás tolik nenudím.

Vysoká jsem 1750 mm
Jsem napůl blondýna ~ to tedy napůl omlouvá mé chyby či neznalost ~
Míry mám „velké“ ~ jak jinak řečeno v holčičím podání, že ~
Už nejsem svobodná, v mém životě jsou nyní 2 muži ~ jeden, kterému jsem před pár měsíci řekla své ANO a druhý, který se před 17 měsíci narodil ~
Miluji minimalismus ~ prostě hodně M ~
Černá, zlatá, bílá, šedá ~ momentálně mé nejoblíbenější z oblíbených ~

Ujíždím si na zlatých doplňcích, slaných tyčinkách ~ teda na soli obecně ~, třešních, těstovinách, designu ~ momentálně scandinávském ~, roztomilých věcech, krabičkách a hezkých papírových taškách od nákupu všemožných věcí ~ to rád nachází můj muž ~, asi tak všech věcech od značky Apple, orchidejích, věcech spojených s názvem „board“ ve vodním podání, takže wakeboard, surfboard, kiteboard ~ neříkám, že to umím ~, focení a natáčení mého syna, dobrém jídle,  čajích od mého manžela...

Ne, že nesnáším, spíš moc nemusím čokoládu, váhu, kila navíc ~ i když je zrovna třeba nemám, tak já je vidím ~, šťávu, která mi zůstává na rukou a hlavně všude kolem když loupu pomeranč, tmu, mokré ponožky, samotu, když roztává sníh...

Jsem  kreativní ~ teda možná bych chtěla být, každopádně se mi to slovo dost líbí ~, společenská, přátelská, nerozhodná ~ v tom mi ale hodně rychle vždy pomůže můj muž ~ , snílek,  občas crazy mamina, někdy mi i hrábne, ale snad v tom nejsem sama. ~ tím se vždy uklidňuju ~, detailistka ~ především v kresbě ~, šťastná žena, zamilovaná...

Tak a teď už musím jít, je čas nakrmit toho nejmenšího velevládce.
PS:  Pro chvilku ticha, cokoli :)









SHARE:

Žádné komentáře

© byLylu. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig