sobota 9. června 2018

ATTITUDE aneb značka pro náročné ~ L ~


BIO, proč by matka měla řešit bio, když to z dětí leze pořád stejný ~ BIO :D
Slyšíme to ze všech stran a je to teď tak trendy, že by jeden čekal i BIO šroubky do poličky :D Přiznávám se, nikdy jsem moc neřešila, abych jedla bio stravu, njn zabte mě, ale od té doby co mám děti, lecos se změnilo, co si budem povídat, spánek, volno, (ne)čas na kávu ~ teda krom pokecu s holkama co se samozřejmě nepočítá ~, večerní hrátky se proměnily v takovéto ~ tak co lásko . . . .  jde se spát ~  prostě  celkem dost věcí. Jednoduše na nic není čas a tak asi chce alespoň nějakou tu změnu v tom chemickém koktejlu co do sebe, na sebe, pod sebe i za sebe denně napereme.  Ale jakože bio matka zase nejsem to prrrr. K tomu mám ještě daleko, teda doufám.

Já a mé druhé já ~ manžel ~ máme hodně známých, kteří jsou nemocní rakovinou, jsou to mladí lidé a je to hrůza, ale nesou to statečně, bojují a je v tom i dost poučení. Nikdy toho tolik nebylo jako teď, proto jsme si položili otázku: PROČ? Naše moderní, uspěchaná, stresující doba na tom určitě svou zásluhu má, ale taky když se rozhlídnu kolem sebe, už tolik věcí je z plastu, tolik chemikálii používáme na úklid domu, atd. Prostě opravdu vražedný chemický koktejl. Na druhou stranu bez chemie by to asi taky nebyl med, je to ale jen o poměru a o tom já bloncka přeci jakože dost vím ~ vždyť už umím odměřit větší půlku~ :D.

A tak jsem si řekli, že aspoň něco málo změníme, zkusíme to, nějak se začít musí, pomalu ale jistě, nenápadně, funkčně. Žít úplně zdravě? Nesmysl, ale každá změna se počítá, to zase jo. A tak bylo nebylo, začala jsem a to rovnou přírodní kosmetikou a drogerií značky ATTITUDE. Myslím si, že dost z vás už jí zná a kdo ne, tak ten pozná. Manžel na to jde zas přes jídlo, ale protože tak děsně rád vaří, tak se mu do toho nemíchám, i když mě samosebou nejvíc moc trápí, že nemohu vařit já pššššššš.

Líbí se mi, že je to čistě přírodní, hypoalergení, takže na ty moje dvě miminkovské kůžičky ideální  a šetrné k našemu zdraví i paní přírodě samo sebou, obaly jsou sice plast, ale ten co se recykluje nejjednodušeji.
Vyzkoušela jsem pro děti: Sprchový gel v pěnové konzistenci, ~ na ty živější děti a draky se to roztírá fakt dobře a rychle a stačí málo ~,  pěnu do koupele ~ ta její hrušková vůně je tak silná, že bych to učuchala, taky to tak máte, že u něčeho přilepíte nos a nemůžete se nabažit? Tak to je TA ona, věřte mi.~, dětskou zubní pastu ~ přiznávám se bez mučení, tu používám spíš já, mého syna, narozeného ve znamení panny je těžké, spíš zcela nemožné přesvědčit do něčeho jiného než má oblíbené nebo zná, ale dopracujem se k tomu časem, tak určitě ~ , neparfémovaný krémík po koupání, vlhčené ubrousky na královské pozadí princezny Isabelly, používám hlavně na cestách, doma to jistí kohoutkovka, pak čistící prostředek na podlahy, spešl čistič na koupelny a osvěžovač vzduchu.

Nevím jak u vás, ale moje dítě donutit na jakoukoli hygienu je teda za trest, každopádně když má nějaká značka zvládnutý hezký obal tak to jde celkem samo, takže on už ví, že myška ho mydlí, kačenka dělá bubliny ve vaně, atd. Já teda ujíždim na všech možných krabičkách a jsem oběť reklamy, doporučení a obalového designu. A to když je to funkční a k tomu to ještě krásně vypadá, tak co víc si přát. A to vše má značka ATTITUDE teda zvládnuté na jedna rovnou s kometou. :) ~ prostě jsou totálně "kjůůůůůt", chcete je mít, musíte je mít.

Já rozhodně nejsem typ "blogerky" co by se bála napsat špatnou recenzi a psát tady nějaký nepravdivý blafy o tom jak je něco božský přitom to vemu a vyhodim, to fakt teda ne, fuj, ble. Takže s klidným svědomím a spokojeným srdíčkem můžu vřele doporučit. Mají toho samozřejmě mnohem víc a čeknout to můžete na jejich webu BABYSTART
Já mám teď zálusk zkusit krémy na opalování, letos to teda pálí fest. Mají dětské i dospělé, takže celá rodinka bude zachráněna. :)

No a teď už jen dokumentace ať se pokocháte.
Jakou kosmetiku na děti používáte vy?
Krásný víkend všem,

Vaše BYLYLU










SHARE:

Žádné komentáře

© byLylu. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig